Komu je online psychologická poradna určena?
Pokud se ve svém životě potýkáte s nějakým problémem, krizovou situací, nebo se jen chcete dozvědět něco více o sobě či zvýšit kvalitu Vašeho života, neváhejte nás kontaktovat. Naši online psychologickou poradnu může využít každý bez ohledu na věk.
S jakým problémem se na Vás můžu obrátit?
Naši odborníci z odvětví psychologie se specializují na širokou škálu problémů počínaje stresem, napětím a úzkostmi, strachem a obavami, náhlou ztrátou či smrtí. Mohou Vám pomoci zbavit se pracovního vyhoření, nízkého sebevědomí, plachosti v mezilidských vztazích, problémů s komunikací, závislosti, osobnostních problémů, problémů s dospíváním dětí, problémů ve škole a šikany a mohou také pomoci vyřešit partnerské a manželské krize.
Jak online psychologická poradna funguje?
Klidná duše, online psychologická poradna, používá internet k pomoci lidem, kteří vyžadují neodkladnou psychologickou konzultaci. Tato vymoženost moderní doby nám umožňuje komunikovat s klienty po celé České republice, prostřednictvím programu Teams. Můžete tak z pohodlí domova komunikovat s psychologem online pomocí webové kamery, aniž byste museli dojíždět někam do poradny. Pokud si nepřejete být vidět, nemusíte si kameru zapínat, našeho psychologa však uvidíte stále. Naše online psychologická poradna Vám vyjde vstříc.
Co všechno potřebuji k tomu, abych se mohl stát klientem Vaší online psychologické poradny?
K tomu, abyste mohli navázat kontakt s naším psychologem, potřebujete mít ve Vašem počítači či mobilním telefonu nainstalovaný program Teams nebo Vám stačí odkaz, který Vám po potvrzení uhrazené rezervace přijde na Vámi zadaný email. Připojit se tak může i díky odkazu, který si otevřete ve Vašem prohlížeči aniž byste program stahovali.
Jak si vybrat psychologa, který mi s mým problémem pomůže?
Věřte, že psychologové u nás v poradně jsou odborníky na slovo vzatí. V každém profilu psychologa najdete informace o tom, jakou problematikou se ten či onen psycholog zabývá. Pokud si nebudete vědět rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat a my Vám dle problému doporučíme nejvhodnějšího psychologa pro vás.
Co v případě, když budu potřebovat náhlou pomoc a můj psycholog nebude mít žádný volný termín?
I toto se může stát a vy jako klient/ka naší poradny máte právo na změnu psychologa, kdykoliv to bude situace nutně vyžadovat. Je potřeba si ale uvědomit, že není dobré skákat od jednoho psychologa k druhému. Pokud se pro změnu rozhodnete, mějte na paměti, že tento nový psycholog Váš problém nezná, a tudíž během konzultací začínáte nanovo. Rovněž není možné, aby si psychologové mezi sebou sdělovali informace o klientech. Každá návštěva u psychologa je důvěrná.
Jakým způsobem si budu moci vybrat termín online psychologické konzultace na portálu ?
Vyberete si svého terapeuta a poté si přes rezervační systém objednáte konzultaci ve Vámi zvolené termínu. Po provedení platby za online konzultaci Vám na email přijde odkaz přes který se připojíte na Vaši schůzku.
Další konzultace si opět objednáte v rezervačním systému. Naše psychologická poradna funguje dle časového rozvrhu uvedeném na portále. Uvědomujeme si, že pomoc je potřeba v co nejkratší době.
Jak online psychologická konzultace probíhá?
Po rezervaci termínu v našem kalendáři a připsání platby na náš účet Vám bude obratem zaslán email, s následujícími údaji:
- potvrzení termínu online psychologické konzultace
- Váš unikátní kód (číslo objednávky)
Jak mám kontaktovat psychologa před konzultací?
Můžete svému psychologovi před konzultací napsat komentář v průběhu rezervace. Zde můžete svému psychologovi stručně popsat jádro problému, a tak se může psycholog na konzultaci lépe připravit.
Co mám dělat v případě, že jsem email s přihlašovacími údaji vymazal?
Pokud se Vám nějakým způsobem email vymaže nebo ztratí stačí se obrátit na naši infolinku.
Jak mám postupovat při výpadku internetového spojení?
Jsme si vědomi, že výpadek internetového připojení může nastat zrovna ve chvíli, kdy ho člověk nejméně potřebuje. Nemusíte však zoufat. Vězte, že naši psychologové Vám budou k dispozici po celou dobu, po kterou jste si je objednali a také zaplatili. V první řadě je při výpadku internetového připojení důležité pokusit se o obnovu spojení. O totéž se pokusí náš psycholog. Pokud je vina na naší straně, nabídneme Vám nový termín online konzultace, a to zcela bezplatně (Vámi zaplacená částka Vám bude vrácena na účet). Termín nové online konzultace Vám doručíme na Váš email. Pokud je vina spojení na Vaší straně, máme rovněž řešení. Náš psycholog Vám zavolá na Vámi zadané telefonní číslo a konzultace proběhne formou telefonického hovoru. Pokud byste se však rozhodli této možnosti nevyužít, peníze Vám vráceny nebudou a konzultace propadá.
Je online konzultace stejně účinná, jako v psychologické ordinaci?
Bojíte se, že účinnost online psychologických konzultací nebude taková, jako konzultace v psychologické ordinaci? Není k tomu důvod. Dle výzkumů, které se touto problematikou zabývají, je účinnost online psychoterapie plnohodnotně srovnatelná s účinností psychoterapie v psychologické ordinaci.
Mohu vaši poradnu využít ze Slovenska nebo jiné země?
Často se setkáváme s otázkou klientů, zda mohou využívat naši psychologickou poradnu ze zahraničí. Jsme jediná poradna tohoto druhu v České republice, taktéž jsme psychologickou poradnou pro klienty ze Slovenska. Mnoho česky a slovensky mluvících klientů žije v zahraničí a pro ně zajišťujeme psychologickou pomoc také.
Jde u vás v poradně platit eurem?
Samozřejmě, že jde.
- Na konci objednávky můžete zvolit platbu kreditní kartou. V tomto případě nejsou účtovány žádné poplatky.
Co když budu potřebovat online psychologickou konzultaci zrušit?
Je důležité mít na paměti, že termín online psychologické konzultace je závazný. Pokud se z nějakého důvodu rozhodnete Vámi rezervovaný termín zrušit, můžete se obrátit na naši infolinku. Pak je možné vybrat si termín nový, případě Vám budou vráceny peníze. Pokud však svou online psychologickou konzultaci stornujete méně než 48 hodin před objednaným termínem, nebo pokud se na konzultaci nedostavíte vůbec, peníze Vám vráceny nebudou.
Může konzultace probíhat formou konferenčního videohovoru?
Ano, v naší poradně lze využít i tuto možnost. Psychologa o konferenčním hovoru informujte do poznámky v průběhu rezervace, aby se na tuto variantu mohl připravit. Technické zajištění konferenčního hovoru je však na vás. Psycholog vždy provádí (video)hovor přes aplikaci Teams. Je důležité, abyste si vše technicky připravili, vyzkoušeli, ověřili kvalitu připojení apod. Jestliže po začátku konzultace nebude možné konferenční (video)hovor úspěšně provést, není to důvod k přesunu konzultace na jiný termín, nebo vrácení částky za konzultaci.
Mohu si z konzultace pořídit audio nebo video záznam?
V souladu s našimi Obchodními podmínkami není možné si bez souhlasu psychologa pořizovat z konzultace video nebo audio nahrávky. Pokud toto potřebujete VÝHRADNĚ PRO SVOU POTŘEBU, např. abyste si zpětně mohli utřídit myšlenky apod., lze výjimečně SE SOUHLASEM PSYCHOLOGA záznam pořídit. Je však důležité, aby byl souhlas zřetelný a rozpoznatelný hned na počátku nahrávky.
Příklad:
Psycholog se s Vámi spojí, zeptáte se jej, zda si můžete konzultaci nahrát. On souhlasí, Vy si zapnete nahrávání a na úvod nahrávky se opět psychologa zeptáte zda s pořízením tohoto záznamu souhlasí.
Pokud pořídíte záznam, kde na začátku nebude prokazatelně slyšet souhlas psychologa, bude tato nahrávka brána jako v rozporu s Obchodními podmínkami poradny a je možné toto pořízení záznamu právně postihovat.
Technicky si nahrávku zajišťuje klient. Pokud chcete konzultaci nahrát, musíte být připraveni, není možné o dobu, kdy budete připravovat techniku pro nahrávku, prodloužit konzultaci.